2011. április 12., kedd

Teli es tavaszi tetkok 2011

A tel hosszu volt, es gyenge menet volt bizza a tetovalasokban, de a tavasz bekoszontesevel hamar kerultek kuncsaftok, ismerosok , jobaratok akiknek kelet varni valamit :)

Ezeket a csillagokat egy Gyergyoi sracnak vartam.Az elso az eredeti model, a masik pedig ahogy kerte hogy valtoztasak a mintakon.
Ez az utobbi idezet az Isti tetokoja: " lassatok hat csodat, kicsik es nagyok,
                                                A becsuletes ember en magam vagyok."

Monika tetkoja, egy gyemant volt alatta, valaki jol elcseszte, aztan meg probaltam kiszedni de lassu es fajdalmas a folyamat aztan szepen anyiban maradtunk hogy eltakarom. Eddig nagyon elegedett a csaszjika a tetkoval.


Eszti tetkoja, kitettem egy par modelt amit meg szerettem volna csinalni sajat elkepzelesem szerint, es termeszetesen 50% arkedvezmenyben, igy hat Eszti jelentlezett es az ove lett ez a tetko, de amugy meg sok szep model var gazdira :)
Ezt egy regi kuncsaftomnak vartam, elhozta a modelt ami eleg gyengecskenek nezett ki, mivel csak a fekete alapja volt meg, aztan gondoltam miert is ne szineznenk ki?! Es a csako benne volt igy hat kek lett.
 Egy kiss idezet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése